Thursday 3 June 2010

序(二) 傑克 : 我在這裡

這是一首歌

My first baby was late for 10 days.

For those 10 days was not easy. Im causing myself a lot of anxiety while i was trying to relax and take it easy.

My husband was same as me, going to be parent for the first time. He was anxious too. But i know he wanted to comfort me too, he just didnt know what to do.

He then wrote a song:

我在這裡 看著你陪著你疼著你 慌亂的心
我用沉默和溫柔的心情不斷的 繼續給予
你真的可以 很放心 很安靜 依偎在我的懷裡
我會用我的全部來給你

人生總會有多少不如意
但有我陪你嘆一嘆息
不管世俗讓人多煩心
也愿意 愿意和你在一起

愛讓我變了 變得珍惜
珍惜一切關於你的
愛讓人變了 變得美麗
美麗是幸福的標記

再不多的時候 我們都會漸漸的老去
但那時你還有我 對你說
我在這裡


I love this song. So much.
and; it really has comforted me.

He was there throughout the delivery.
We share the utmost joy hand in hand, heart with heart while baby was skin to skin with me.

1 comment: